Elérhetőségek

KÖZIGÁLLÁS Ügyfélszolgálat

A KÖZIGÁLLÁS Ügyfélszolgálata az alábbiakban segíti, támogatja a szervezeteket, hivatalokat:

  • a regisztrációs adatok kapcsán: az intézményi adatok, a felhasználó adatainak módosítása, jelszó megadása;

  • a közzététel folyamata kapcsán: a hatályos jogszabályok tartalmáról tájékozódás, a bejelentkezéssel, feltöltött álláspályázattal, vagy a rendszer használatával kapcsolatosan;

  • toborzás-kiválasztás kapcsán: a toborzási adatbázisból történő szűrés, kiválasztás lehetőségei, menete, technikái.

 

Az Ügyfélszolgálat az alábbi elérhetőségeken található:

Városi telefon (Intézményi regisztráció): 06-1-795-5599

Városi telefon (Közzététel): 06-1-795-5577; 06-1-795-1666

E-mail: kozigallas@bmkszf.hu

 

Információ

A Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság a KÖZIGÁLLÁS honlapon jelenteti meg a pályáztatással, önéletrajz adatbázisban történő szűréssel, kiválasztással kapcsolatos tájékoztatását, dokumentumokat, segédanyagokat, jogszabályokat, mind az intézmények, mind a felhasználók részére. A honlapon minden, a KÖZIGÁLLÁS-sal kapcsolatos információ egy helyen megtalálható.

A honlap elérhetősége magánszemélyek részére: https://kozigallas.gov.hu

A honlap elérhetősége intézmények részére: http://admin.kozigallas.gov.hu